67kua? Ummm, orduan ez haiz nik esaten nebana. Anairen bat, lehengusuren bat 65ekoa? Dena dela, eta ikusteko zelako erreza den jendea fitxatzea, Idoia Egurenekin ezkonduta bahago uste juat badakidala nor haizen, Maritxu amaginarreba?, egon gara bai inoiz hitzegiten.
   Emaizuz goraintziak Idoiari nire partez.
       Imanol Trebiño.

----- Original Message ----- From: "Manu Dàvila" <manudav...@telefonica.net>
To: <eibartarrak@postaria.com>
Sent: Tuesday, June 23, 2009 5:17 PM
Subject: Re: [eibar] Zerrendakide berria, Manu Davila

Aupa Denoi!
Ezkerrik asko Leire!
Luistxo lorrin-potto hutsa denez ba ontzat emon dau hemen sartzea aurkespena
prestatu barik.
Beno, saiatuko naiz neure burua aurkezten:
Manu Davila Delgado naiz, eibartarra 1967.urtean jaioa.
EGB Amañan bete nuen: Euskerari dagokienez ez nuen ikasteko aukerarik izan.
Armerixa Eskolan electronika ikasi nuen bitatertan euskera alferren taldean
nengoen.
AEKri esker euskera erabiltzen dut, beno:"paketen eran".
Telefonikan ogei urte baino gehiago daramat, giozero gipuzkoa osoan zehar
ibiltzen naiz.
Idoia Eguren-ekin eskonduta nago eta bi seme alaba ditugu: Ane (9 urte) eta
Josu (5 urte).
Laurok beti kalean egoten gara, nerekin topo egitea oso erraza da: Ipuruako
Polikordegi inguruan edo Amañako kalean.
Nahiku luzea lehenengo posta izateko, ezta?
Espero dut zuekin euskera gehiago ikastea eta parte hartzen ondo pasatzea.
Agurrak
ANNa----- Original Message ----- From: <eibartarrak-requ...@postaria.com>