Aupa Iker! Ongi etorri, ni be hemengo zerrendan berria naiz eta.
Zure semearen gelakide baten aita naiz, behin baino gehiagotan elkartu gara
Iturburun edo gelako bazkarietan, jujujujuju....Arraten oso ondo pasau ginen.
Hauxe kasualitatea:  Ni egunero Pasaian inguruan egoten naiz, Bidebietan
Zumardi Tabernan amarretako egiten dot baina astean behin "Bar La Amistad"-era
okela guisaua bokatan jatera joaten naiz.
Bueno!, bueno!, Herrera eta Pasaia berpisteko dagoen mobidakin:kaiako pabeiloak
botazen, plangintza pilo bat, etxebizitzak, parkeak....eta zu udaletxeko
abokatua! Kriston lana dakazu!.
Animo!.
Aprobetxau egingo dut Imanol Trebiñori agurtxeko, bai asmatu duzu, txikitan
bizi zinen portalean bizi naiz, ni Amañako eskolan Aitor Elkoro eta Xabier
Aguirrekin ibili nintzen eta emon diot Maritxu Kortari gorrantsiak zure partez.