Ai ama!!
Leiretxo, moda kontuak irakortzen hasi naiz bizitzan lelengoz zure
kolaboraziñuari "esker". Nere fraka barrenetan fijatzen hasi naiz gainera...
Oiñ arte nahiko zoriontsu nitzan nere trapueri larregi begiratu barik, igual
erosketak egittera lagundu biharko destazu hurrenguan!
Neuk pe ez zinttudan holako lanetan imajinatzen baina egixa esan, ez nau
bape harrittu! Segi pin pin ta animo!!
Arrate (apurtutako fraka barrenekin)

leire narbaiza arizmendi<txarg...@gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2009eko iraren 19a 12:34):