aupa, zerrendakide berria daukagu, Mikel Kerejeta, mkerej...@gmail.com

Hauxe da bidali duen aurkezpena:

-------------------

 Mikel Kerejeta naiz eta nire 30 urterekin goierri aldetik Eibarrera
bizitzera etorri eta nola ez,
posta zerrenda honetan parte hartu behar nuela gomendatu didate.

 Orain bi urtez Tagzania empresan lan egiten dut eta nire orain arteko
curriculuma unibertsitatean eta pare bat empresetan banatzen da.

 Herri txiki batetik nator eta hemengoak askotan arritzen nau.
Trafikoak martirizatuta nauka, besteak beste.

Ongi etorri, Mikel. Idazteko, badakizu ---> eibartarrak@postaria.com

Arrateko Amaren izenean, L.