2010/5/11 Imanol Trebiño <trebi.a...@euskalnet.net>:
>                         Eta atzo Luistxori be elkarrizketia gabian,
> Kalifornian. Lotuta izan nindun! Ez bazenduen ikusi lasai, programia
> errepikatzen dabe birritan edo hirutan behintzat bai.

tira, eskerrik asko, interesgarria suertatu bazen, ni pozik

barkatu ez abisatzea....

duela 15 bat egun grabatu, eta atzo eguerdian jaso nuen pasearen
abisua, gauez zela, baina hara, arratsaldez burukominez, 9etan ohean
nengoen aspirina hartu ostean kontuarekin guztiz ahaztuta...

errepikatuko da asteazkenean, ETB3n, 23.20ak aldera
eta hemen ere azalduko da
http://www.eitb.com/bideoak/telebista/kalifornia/