Bai, hein handi baten errezoia dakazu Mikel. Baiña taillar batzuetan,
adibidez, ibili dira kobratzen oso soldata altuak, eta iñork ez dau tautik
be esan. Neri ondo pentsatzen jata, e! Uste dot hori izan bihar dala.
Hipokresia handixa dago. Eta funtzionarixuen kontrako neurrixak hartzia oso
popularra da. Horregaittik izan da lelehenengo neurrixa.
Eta Iban, kooperatibena betse mundu bat da. Irabazixak dagozenian be partidu
egitten dittue, ezta? Hori daka noberan buraun jefia izatia.
leire

Mikel Kerejeta<mkerej...@tagzania.com> igorleak hau idatzi zuen (2010eko
uztren 01a 11:18):