ai, ai, ... Hik lan eta nik jai!
Amatasun bajiakin nago egun horretan...Irailetik hasi ta 2011a arte gutxi
gora behera. Datorren urtian, 2011 ze egingo doten erabaki bihar baina
urrutitxo dare. Kontua da elkarteko kurtsoko egutegixa egitten dihardutela,
bestien lan egunak adosten :).
Baina lanera juten naiz ta beste egun batzuk hartu!! Egun onak izaten dira
lanerako, hemen behintzat, deirik ez, elkartera inor ez da sartzen... ia
baina poliki poliki hau aldatzen hasten garan ta gure egutegi propixua
egitten dogun!! Konstiri, pikoleto ta danok baietza emondako estatutu horri
matrallako!!!!!!!!!!!!

leire narbaiza arizmendi<txarg...@gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2010eko uztren 28a 11:25):

--