Kuriosidadia, eta bide batez, Flickr-en jartzeko; norbaitek ikusten
badau, bere kuriosidadia be asetzeko.

Sukaldeko erloju bat eruaten neban lehen eskumuturrian. Apurtu jatan
arte. Eta 6 hilabete daramatzat Casio probisional retro honekin. Hau
ez da apurtzen!

josu.

normanduval<normandu...@pimienta.org> igorleak hau idatzi zuen
(2010eko iraren 21a 10:51):