Gaiztuak, oso gaiztuak zarie!

Ba nik Gaztea entzuten dot. Eta beste hamaika emisora bebai. Hau da,
ez dot goizero Gaztea entzuten. Aldatzen juten naiz. Irrati danetan
dagoz eredu onak eta kaxkarrak. Eta batzuk zein bestiak baliagarrixak
izan leikez.

Horrez gain, gustatzen jata lagunak kontrolauta eukitzia, eta badazkat
batzuk Gaztean.

Yadepaso, konfesauko detsuet gauza bat, azkenaldixan preokupauta
naukana. Batzutan, gidatzen noiala, koberturia galdu eta zarata
higuingarri horrekin
(pppssssrhfhharhghhhghahrhghrrrrghghghhrhrhghhhajhsgghg...!) egoten
naiz hainbat minutuz. Reflexiñorako soinu aproposa da batzutan.

josu.

leire narbaiza arizmendi<txarg...@gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2011eko marren 04a 13:14):