Urkusutik sartu da Mogel Isasik 9ak aldera testigua hartzen jon Orbea
kiroldegitik Urkusuko Eroskira.
Hortik Bittor Sarasketako epaitegira Mogel ikastolak.
Guraso Elkartiak Errebalen.

Uste jonat San Agustin kalia zeharkatu da Arraguetan gora doiala Untzagara.
Bertan buelta emon da Legarretik Iturbururantza...
baƱa ezin jonat ziur esan Leire. Nik ikastolako notan irakorritxakua
jakixanat bakarrik.
Jatsuk Legarren hartzen jon testigua :)

hitano ikastarora apuntau non, urrengo hobeto erantzungotelakuan...;)

zaloa

leire narbaiza arizmendi<txarg...@gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2011eko apiren 13a 09:06):