De: eibartarrak-boun...@postaria.com
[mailto:eibartarrak-boun...@postaria.com] En nombre de IMANOL TREVIO-MARIA
JESUS ARTETXE
Enviado el: miƩrcoles, 18 de mayo de 2011 11:43
Para: Eibartarrak zerrenda
Asunto: [eibar] Burgosko txakolina?

     Informazioa oso nahasia irudittu jata, nik jaso dotena behinik behin.
     Ikusiko dogu "Burgoko txakolina"?
     Kontsumituko da inon "Burgosko txakolina"? Burgosen, Castillan,
zabalduko da "txakolinan" kontsumoa? Honezkero nik ez dot handik kultura
hori inondik inora, baina batek daki.
      Kontuak badaka bere alderdi ekonimikua,jakina, baina badaka be bere
alderdi sinbolikua, ikusiko dogu "txakolin" boteila batzuk Osborneko zezena
ta guztiz?. To be kontinuaziƱua.

               Trebi.