Vocento taldea hondoratuta dago, bere burtsa balioaren %80-90 galdu dau.
Ikusizue:
http://www.invertia.com/mercados/bolsa/empresas/Graficos.asp?emp=&Com=&Pm1=&Pm2=&Indd=&TipoPeriodo=8&idtel=rv011vocento&subtitulo=&simbolo=&tco=1&sw=2&Mdo2=
 Bere gerua zein da? xurgatze bat, saltzia... izena erozein, baina beste
batzuen eskura pasatzia bai.  Eta horrekin batera, nik dakidala, Neguriko azken
bitxia galtzen da. Garai baten azkena da.  Eta Prisa taldeak be bere balixuan
%90a galdu dau:
http://www.invertia.com/mercados/bolsa/empresas/Graficos.asp?emp=&Com=&Pm1=&Pm2=&Indd=&TipoPeriodo=8&idtel=rv011prisa&subtitulo=&simbolo=&tco=1&sw=2&Mdo2=
 Nik dakidala estatubatuatar inbertsio funtsa batek erosi dau honezkero. Azken
urtiotako krisixak familixa zahar eta zaharrago batzuk pikutara bialdu dau.
Tituluak mantenduko dira, baina atzian dagozanak ez. Trebi.