2012/5/1 leire narbaiza arizmendi <txarg...@gmail.com>

> Ederki! orduan aurkezpen bateratua izango da? Lasai! Bromia zan! Egixa
> esan lasaixago sentiduko naizela!
> BaiƱa nahiko neuke jakin zelan planteuko zeukie, edo ze ikusten dozuen.
> Ideak, besterik ez!
> leire

Zorionak Leire. Ederto egingo dozu.

Ni beste ebento baten egongo naiz egun berean Bilbon, honako honetan:
http://sustatu.com/1334929995

Neuri txoritxo batek egin zestan konsulta... eta zu apuntatuta zeguazela...
nire sujerentzia izan zan Eibartarrak zerrendari zuzendutakua. Horren
historiako pasarte batzuk ondo ezagutzen dittut. Nahi badozu lagunduko
detsut, Leire.

Eibartarrak zerrendarena inportantia da beste gauza bategatik be bai:
posta-zerrenda baino erraminta sinple eta eraginkorragotik ez dago. Ez
Blogsoviet-eko Identica instantzia, ez Facebook-eko orria, ez kristorik.
Web sozialerako, e-posta zerrenda. Inguruan ei dira Donostia 2016koak, eta
harentzat ere, ze aholku hoberik: posta-zerrenda bat egizue, eraikitzeko
hiriburu kulturalerako plan polit bat, parte-hartzailea.