Aupa, lagunok!
Blogian biharrian nabil eta konturatu naiz post zaharren artxibo-fetxia
galu egun dala! Ezin da urteka eta hilabeteka begiratu?
Beste gauzatxo batez dozue tag-en laiñua jarriko, lehen genkan moduan?
Erabilgarrixa egitten jatan!
Milla esker
leire

Iban Zaldua<iban.zal...@ehu.es> igorleak hau idatzi zuen (2012eko ekaren