oier gorosabel larrañaga<txikill...@eibar.org> igorleak hau idatzi zuen
(2012eko iraren 17a 14:23):

> Oaaarraaaa tee koo oaa maaaaaa.... (soprano erara kantau bedi).
>
> Blogian gauza bat gertatzen jata. Gaur goizian 2002ko mezu zahar batzu
> berretiketatzen hasi naiz, eta halako baten erroriak; eguardixan barriro
> saiatu naiz, zoroaldi tenporala zalakuan, baiña... bardin dabil.

"Erroriak" gertatzen diranian, kopixatu erroriak eta bialdu arrateko amari
(edo neri zuzenian edo erabili http://eibar.org/kontaktua

> Hauxe gertatzeata:
> - Mezu bat editau, etiketa barrixa ipiñi, gorde kanbixuak... baiña gero ez
> da etiketiori agertzen.
> - Errore hori agertzen hasi baiño lehen, beste 6-7 mezu etiketau dittudaz
> arazo barik, eta hor dake etiketiori. Baiña oiñ "laiñuan" bere taga sakatu,
> eta ez dira zerrendatuta agertzen (0 elementuk betetzen dituzte zure
> irizpideak).
> - Beste tagekin aprobauta, bardin: ez dau ezer topatzen. Hau da: tag
> laiñua inutilizauta dagola esan leike.
> - Errore mezu hori emotian (0 elementuk...) zera agertzen da
> [...]
Etiketa lainua dakazuenok konturatuko zinazien (eta ez bazarie konturau
ointxe kontauko detsuet), zuen bloga sosiusago dabillela. Etiketa lainua
kalkulatzia denbora asko hartzen daben kontua da, horregaittik etiketa
lainuak "Katxe" bat daka, hau da, behin kalkulau eta gorde egitten da egun
denbora tarte baterako. Horregaittik artikulo zaharrak etiketatzen ibili
bazara, pasau leike denbora bat pasau arte etiketa horrek ez agertzia
lainuan.

Hor dinozun helbide aldaketiana, momentuz ezin dogu ein. Igual beranduago.
Edozein modutan, lehengo /tag/culineitor hori jarritta, oin @@search....
helbide batera juaten da eta hor be filtrauta agertzen dira zuen blogeko
artikuluak aukeratutako etiketian arabera.

Mikel
Zuen zaindari onena