Aspaldiko!

Gauza asko dago asteburu honetan Donostian eta ez dakit joango ote naizen.
Behin bakarrik ikusi dut, hiruzpalau kanta abesten. Eta bai, badauka
zerbait.

Pasa den ostiralean telonera gisa aritu zen Zarautzen.

http://www.gipuzkoagazteria.net/gaztemaniak/gm/concierto45_e.htm

Aio.

Iturri

Luistxo Fernandez<luis...@eibar.org> igorleak hau idatzi zuen (2013 urria