Pintxe biharretarako prest. Zer ordutan hasi bihar da prestaketan?

Serafin

15/01/2014 13:30(e)an, leire narbaiza arizmendi(e)k idatzi zuen:
Baiña jatia ez da helbiurua! Etxian be afaltzen ot, nik behintzat!
leire

Josu Mendicute<josumendic...@gmail.com <mailto:josumendic...@gmail.com>> igorleak hau idatzi zuen (2014(e)ko urtarrilak 15 13:24):

    leire narbaiza arizmendi<txarg...@gmail.com
    <mailto:txarg...@gmail.com>> igorleak hau idatzi zuen (2014(e)ko
    urtarrilak 15 13:16):

        Jatia ez da helburua!

    ez, ke ba!

    ni ikusi barik bizi zeinke, baina jan barik ez!

        leire

        Ane Urkiola<aneurki...@gmail.com
        <mailto:aneurki...@gmail.com>> igorleak hau idatzi zuen
        (2014(e)ko urtarrilak 15 12:35):

            OK, lasai, moldatuko gara.
            Ez dator Apokalipsia. ;)

            2014/1/15 Josu Mendicute <josumendic...@gmail.com
            <mailto:josumendic...@gmail.com>>

                Garikin egin dot berba. Bere soziedadian lekua daguan
                begiratuko dau. Posible baldin bada bertan egingo
                dogu. Zeozer erreza erosiko dogu afaltzeko,
                preparatibo prebio asko bihar ez dabena (edo bestela
                etxetik eruango dogu eginda).

                Berak informatuko dau lekua ote daguan. Bestela,
                poteoa eta kafe torero egingo dogu. :)

                Sentitzen dot baiña gaur arte ez dot jakin ezingo
                nebala soziedadia erabili.

                Ane Urkiola<aneurki...@gmail.com
                <mailto:aneurki...@gmail.com>> igorleak hau idatzi
                zuen (2014(e)ko urtarrilak 15 12:12):

                    Bestelan, plan D taberna bat izan leike? Badakigu
                    girua ez dala berdina, baina...

                    2014/1/15 Ane Urkiola <aneurki...@gmail.com
                    <mailto:aneurki...@gmail.com>>

                        OK.

                        Plan B-rik?

                        2014/1/15 Josu Mendicute
                        <josumendic...@gmail.com
                        <mailto:josumendic...@gmail.com>>

                            ezin omen dogu nere soziedadian ein...

                            Oier Araolaza<o...@dantzan.com
                            <mailto:o...@dantzan.com>> igorleak hau
                            idatzi zuen (2014(e)ko urtarrilak 15 11:09):

                                Niri konpromezu bat atera zait, eta
                                hor nago, zer egin asmatu ezinda.
                                Noizko izan nezake erantzuna emateko
                                epea?

> [...]