Twitter-eko bizioak: FAV eman behar nion zure mezuari, baina ezin.

;-)

Iturri

At 22:49 06/02/2014, you wrote:

Iturri, animatu, eta ezin baduzu, egingo dugu saraoa beste batean.

Elna

Samsung Mobiletik bidalita

Mikel Iturria <itu...@eibar.org>-(r)(e)k hau idatzi du:
Gabon.

Hortxe nabil ni joan-ez joan, baina seguraski ez naiz azalduko.

Dena den, Ibanek eta konpainiak Espaloia utzi
aurretik egin beharko dugu zerbait.

Iturri