From: xmendigu...@elkar.com
Date: Thu, 15 May 2014 16:56:18 +0200
To: eibartarrak@postaria.com
Subject: Re: [eibar] harpidedun berria daukagu, Jesus Maria Olaizola, Txiliku

ongi etorri, txiliku.
blog bat ere sortu duzu? helbidea ematerik? ala posta-zerrenda honen sinonimo
moduan erabili duzu hor blog hitza?
x.
El 15/05/2014, a las 16:19, Luistxo Fernandez escribió:harpidedun berria. Jesus
Mari Olaizola Lazkano, 'Txiliku' dugu berau. txil...@gmail.com. Idazlea edo.
Honela aurkeztu du bere burua:

Jesus Mari Olaizola da nire grazia,

Zarautz herrian jaio, (e)ta bertan hazia

inork jakin nahi badu nire notizia

honako helbidean du zer ikusia.

http://www.idazleak.org/euskara/idazleak/jesus-maria-txiliku-olaizola-lazkano?h=O

Hortik aurrera, zer gehiago esan?

Dagoeneko hortzak berdinduak ditudala esan beharko nuke (adinak ez
du barkatzen), baina, bestalde, horrek adierazten du aspalditik dudala
neurekin zentzua (garai haietan oso gazte egiten ginen zentzudunak);
gainera, zentzuarekin batera piztu zitzaidan jakin-mina eta halaxe
jarraitzen dut oraindik ere: jakiminosoa. Liburuzale amorratua naiz, eta
 irakurle konpultsiboa. Blog kontu honetan, berriz, hasi berria;
jakin-minak ekarri nau hona…Blog bat egin nahi duela ere esan dio Arrateko
Amari... bideratuko da hori, Eibar.org-eko bazkide bihurtzen denean ;-)
ongi etorri, Txiliku!
idazteko, badakizu ---> eibartarrak@postaria.com
zuen zaindari onena,
L.