Ia ba... Mendikuten haritxik neuk bebai. Halandabe hiru lau perlatxo

2:20 inguruan, Irunen egin zeban egonaldixari buruz 19-20 urtekin, ez dot
oso ondo ulertu:

JL "(...) iría allí a comer y volverme"
R ¿Comer se come bien?!
JL "Yo creo que nos comemos lo que les sobra, fíjate lo que te digo!"

4:07 bere pisukide euskaldunaz ez dau larregi azertatzen, gazteleraz ez
omen zan ondo moldatzen eta artiluluak eta nahasten... eta "la retaurante"
modukuak esaten omen zitxuan.

4:15 "seis meses eternos" pasau zitxuala diño.

Dudarik barik esperientzia eskasa euki eban Euskal Herrixan.

aRKITETUa