Egun on:

Ongi  etorri  Xabier.

Bertoko

15/09/2014 9:08(e)an, Luistxo Fernandez(e)k idatzi zuen:

Zerrendakide berria daukagu, Xabier Etxaniz Rojo. Gainera bazkide bihurtu nahi du bloga edukitzeko. Moldatuko dugu hori. Ongi etorri Xabier, idazteko, honaxe --> eibartarrak@postaria.com <mailto:eibartarrak@postaria.com>

L.

E-posta
    xabietxa...@gmail.com <mailto:xabietxa...@gmail.com>
Aurkezpena
    Kaixo:

    Xabier Etxaniz Rojo naiz eta blog bat zabaldu nahi nuke zuen
    komunitatean.

    Luistxok esan dit aurkezpen "ofiziala" egin behar dudala zerrenda
    honetan baina ekitaldi ofizialetan oso iaioa ez naizenez, ahalik
    eta azkarren egiten saiatuko naiz.

    Donostiarra. Trintxerpetarra. Idazlea. AEK-ko beteranoa.
    Zutabegilea. Errealzalea. Pipa erretzailea. Aita (biologikoa zein
    adopzio bidez). Elkarte gastronomikoan sukaldaria. Txiolaria (
    @xabietxaniz ).

    Ordena egunaren arabera aldatzen dut.

    Eta onartzen banauzue, eibarespazioko biztanlea ere izango naiz.

    Eta kitto. Esango didazue EIBAR.ORG-en bazkidetza nola egin.

    Xabier Etxaniz Rojo