Aupa, Iturri

Ez dakit zergatik eta ez dakit nola konpondu...

Xabier

De: Mikel Iturria [mailto:itu...@eibar.org]
Enviado el: osteguna, 2014(e)ko irailaren 25a 11:02
Para: Eibartarrak zerrenda
Asunto: Re: [eibar] Sarrera berria blogean

Egun on, Xabi.

RSS bidez harpidetza egin nahian eta ezin.

Arrateko Amak badu zerbait esateko?

@iturri

Xabier Etxaniz Rojo<xabietxa...@gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2014(e)ko
irailak 25 00:43):

Aupa, koadrila!

Hemen daukazue nire blog berria: "Ate adina maratila" du izena, eta hemendik
aurrera ostegunero sarrera bat egingo dut.

Gustatuko zaizuelakoan

http://eibar.org/blogak/xabieretxanizrojo/itzulera

Xabier