Luistxo Fernandez<lfernan...@codesyntax.com> igorleak hau idatzi zuen
(2015(e)ko urtarrilak 16 08:28):
> Bueno Bollainek dio aurkezten direla, agrupazioan, baina 1. pertsona
> erabiliz diño
>
> https://twitter.com/JulenBollain/status/555989196662669312

Bollain afirma que, en un principio, Podemos-Ahal Dugu Eibar tiene en
mente presentar una candidatura para las próximas elecciones
municipales. «Es uno de los objetivos a corto plazo, por lo que
impulsaremos una agrupación de electores abierta a la ciudadanía para
nuestra presencia en las municipales».

> markak marka... ez dut uste gauza bera denik, marka bastante delako
> Podemos-en kasuan,

Izenak izen, markia Podemos izango da.
Eta botuak antzera samar jasoko dittu, duda barik.

HBren 'marka' guztiak zerrendatzia nahi? ;-)

a.