Elena Laka<burdinatepl...@hotmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2015(e)ko urtarrilak 28 15:59):
> ABCko gune horretan Eibar etiketapean argazki gehiago datoz.
> Neuri atenziñoa eman doztana, gure bulegoko etxea, Errebal 6, artean orube
> hutsa zenean, 1940an. Gurea 1942an eraiki zeben.
> http://abcfoto.abc.es/fotografias/lugares/vista-general-del-mercado-bloque-22703.html
> Barrenkale kalea non zegoen?

Enekok kontau dau.
Gaur egun: Forum-etik Katu Kalera. Aldapan gora.

Luistxok:
> Felix Morquechori Twitterren jarraituta iritsi naiz hona (baita aurreko
> liburuegiko lanpostuen kontura, egia esanda)
>
> Eibar, ABCren argazki artxibo historikoan
> http://abcfoto.abc.es/buscador/?q=eibar
>
> adibidez,
> http://abcfoto.abc.es/fotografias/temas/colision-entre-carlistas-radicales-calle-34926.html
>
> 1912,
> "COLISIÓN ENTRE CARLISTAS Y RADICALES EN LA CALLE DE BARRENCALLE, DE EIBAR,
> DONDE CAYÓ MUERTO DE UN TIRO UNO DE LOS CONTENDIENTES"

Jo!
Ona!

Candido Eguren "Oka Txiki" zanak kontatzen zeban, bere umetako
lehenengo rekuerdua horixe zala. Barrenkalian burrukaren bat egon zala
karlista eta republikanuen artian, eta gizon bat hil zebela. 1912,
Candidok 6 urte.

Eta oin argazki hori parian!
Demasa! ;-)

Horko argazki asko Ojangurenenak izango dira. Uste dot ABCko
argazkilari izan zala.
Horko batzuk, behintzat, oso ezagunak dira.

a.