> Asierren pdf horren loturia txarto dago, Eneko!

IVAP-eko Administrazioa Euskaraz aldizkaria da, 87 zenbakia, 2015eko
urtarrila, 18. orrialdean. Ea hemendik:
https://www6.euskadi.net/t59aWar/revistaJSP/t59aVerEjemplar.do?R01HNoPortal=true&t59aTipoEjemplar=R&t59aNumEjemplar=87
edo hemendik
https://www6.euskadi.net/t59aWar/revistaJSP/t59abusqrevistas.do?t59aIndiceMin=81

Kontuz estadio eta diktadurekin! Txilen badakizu zer gertau zan Estadio
> Naciobalean, ezta?
> http://es.wikipedia.org/wiki/Estadio_Nacional_de_Chile#El_estadio_como_centro_de_detenci.C3.B3n
>
> :-)

bai, eta kontuz eskolekin ere bai.
Esate baterako, gertuago, nire aitxitxa Cantabriako eskola baten egon zen
preso.
Ai, diktadurak :-(

eneko