Marimaistra ez dagualako zerrenda honetan. Marimaistra traidora samarra da
eta Goienan dago ;-)

Dana dala, Marimaistrak hauxe erantzungo letsake
http://blogak.goiena.eus/marimaistra/2014/11/06/zer-ba-erabili-behar-dugu-ergatiboa/

Hori bai, Leireri ez jako pasau, baina animo mezu baten ez neban egurra
emon nahi!

leire, ez naiz Marimaistra, beste batzuk dira

Elena Laka<burdinatepl...@hotmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2015(e)ko
martxoak 5 12:27):