Joe, bi bidar irakurri dot artikulua eta ez dago modurik ulertzeko zergatik
ez diren aurkezten. Esaldi honetan behintzat ohiko hizkera politikoaren
erakustaldi ona egin dute:
"...finalmente no nos presentaremos por entender que no se han dado las
dinámicas y sinergias necesarias para llevar el proyecto a cabo con las
garantías que requiere".

Aber Bollain (hemen zabiz, ala?) itzulpena? Ea ulertu Ahal Dugun.

oier.