> Iepa!!!
>
> 1. Bai, ni neu naiz zuzendaritzakide. Josu mendikutek kontu
> politikuengaittik laga ein bihar izan dau.

Bueno, kontua da Fernando Mendez hori dabilela azken egunetan behin eta
berriro mezuak bidaltzen Facebook-eko Sustatu-ren kontura, mintegi hori
datorrela eta.

Nik (Sustaturen identitatearekin), erantzun diot jada BI BIDER, "eskerrik
asko, baina honen berri emateko, zuzenean zuek kargatu informazioa
hemendik, mesedez http://sustatu.eus/post ... eskerrik asko Sustatu
erabiltzeagatik".

Ba nik bidali izan dizkiodan mezu hauei ez die kasurik egiten Mendezek,
erantzun ere ez, eta aldiz segitzen du bestearen matraka ematen. Esaiozue
(mesedez, Eta Kittoko zuzendaritzakook, inporta ez badizue) Sustatun
komunikatu nahi badu asuntoa, egin dezala ganoraz, osea, hemendik:
http://sustatu.eus/post

eskerrik asko

L.

--