Eskerrik asko denoi. Bihotzez.
Pena sentitu dut gertaeron aurrean, baina elkartasun uholdeak penak ere
uxatzeko balio ditu. Publikoan zein pribatuan kolore guztietako babes
handia jaso dugu eta horrekin geratzen gara/naiz. Ekipoa indartzeko balio
izan du eta inorekin ez ezkontzeko egina daukagun hautuan berresteko.
Hauxe da prezioa: batzuetan HB-koak gara; besteetan EAJ-koak. Batzuetan
Aralarrekoak, besteetan EAkoak, besteetan Podemosekoak... En fin, hain
zaila ote da ulertzea lanera sartzen garen bakoitzean alderdien siglak
atean uzten ditugula?
Pena dut pintada egin dutenek oso erraz dutelako gurean karta bat
ateratzea, edo berba egitea, edo... Goienaren GU handi hori osatzen dute
pintadok egin dituztenek ere eta ia kapazak garen esateko dutena
bideratzeko.
Itxura guztien arabera babesik ez duen "ekintza" izan da eta daukan
inportantzia baino handiagorik ez diogu emango.

Gaur astelehena: beraz, barretxo batekin lanera!

Eskerrik asko!

Iban

eli laztanguren<elilaz...@gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2015(e)ko
ekainak 5 12:46):