 Asunto: Re: [eibar] Zerrendakide berria: Imanol Magro
 Para: "Eibartarrak zerrenda" <eibartarrak@postaria.com>
 Fecha: martes, 9 de junio, 2015 12:11

 Ongi
 etorri! Beste kazetari bat!
 ane

 Serafin
 Basauri<seraf...@eibar.org>
 igorleak hau idatzi zuen (2015(e)ko ekainak 9 10:54):

     On gi etorri Imanol. Gustura irakurtzen jittuat hire
 kronikak.

     Serafin

     09/06/2015 8:55(e)an, Luistxo Fernandez
       igorleak idatzi zuen:

           2015-06-08
 19:45 GMT+02:00 leire
             narbaiza arizmendi <txarg...@gmail.com>:

                     Hara! Twitterren xaxatzen ibili
 giñan aurreko
                       baten eta jaramon egin desku!

             Twitter ez da nahikoa izan. Fisikoki aurre
 egin behar
               izan nion buruz buru lehengoan. Handia da
 gizona, baina
               amore eman du, ikusten duzue.

             Luistxo

                   Imajinatzen dot bigarren zatixa be