Nik uste eszepziño bakarra daguala: Mirentxu! Eibarren Jose eta Juan
txikixak Josetxo eta Juantxo dira (ez badira Juanito), ez Josetxu eta
Juantxu.

Baiña Imanol, txo = txiki eta txu= kariñoso, zuk egindako burutaziñua da.

leiretxo!

Imanol Trebiño<imanol.treb...@ehu.es> igorleak hau idatzi zuen (2015(e)ko
uztailak 10 13:50):