Ikaragarrixa da 70ko hamarkadaren eredu desarrollista hau! Garikin guztiz
konforme. Gainera kanpotik inor etorri ezkero supermerkatu hórretara
herrixan ez litzake sartuko. Horrekin dabiz kejatzen herriko dendari
batzuk: kanpotik badatorrela jendia automobillian Corte inglesera, baina
herrixan ez dirala ibiltzen.

Imanol, ez ahaztu ospittalaren ingurunian errepide bi etatrenbidia
dagozela. Primeran dana!

Baina jendia konforme. Ze egingo detsagu, ba?

leire

Gari Araolaza <g...@eibar.org> erabiltzaileak hau idatzi zuen (2015(e)ko
irailak 9, asteazkena):