Ez dut zalantzan jarri, e, Markos? Baiña ondo ezkutauta dago bidiua, ezin
bada topau!

Patxi Lopezena adar joze itzela izan zan, euskaltegi konkretu baten mesede,
danok jakinda ez zebala tautik be ikasiko!

Altonaga/Amuriza-ren zalia diskurso egillia izango da, parlamentukoren bat!
XDD

leire n

Zapiain Markos<mzapi...@gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2015(e)ko
urriak 20 21:39):