Bueno gure etxe inguruko obrak Bidebarrxetako klokietako obaretako kamioiak
maniobria egin ahal izateko dira batzuk. Eta bestiak zebrabidian dabiz. Ez
dakitt zetan

Ondotxo dakitt ze gatxa dan etxepian aparkatzia! Abuztuan baiño ezin!
GAliziako pasialekuan aparkatzen dot, baiña egun batzuetarako laga bihar
badot ez jata gustatzen. Batzuetan bertan be, hurrin!

leire n

Eneko Astigarraga<eastigarr...@codesyntax.com> igorleak hau idatzi zuen
(2016(e)ko urtarrilak 19 16:52):