Eguna eta ordua hurreratzen diranian, mesedez, berriro gogoratu.

Ondo izan.

    Imanol.

-----Mensaje original-----
De: Asier Sarasua [mailto:asara...@gmail.com]
Enviado el: lunes, 01 de febrero de 2016 10:24
Para: Eibartarrak zerrenda
Asunto: Re: [eibar] Eibar.org-en inguruko ikerketa lanaren aurkezpena

oso ondo Maialen!
Zorionak!

ia 17an agertzerik badakagun.

Lerrotxo batzuk idatziko dozuz blogian? Edo EibarOrg-ko albistegixan?

Aurkezpen aurretik be, ez litzake txarto egongo aurrerapen txiki bat eittia
EibarOrg bertan (3-4 lerro nahikua).
Hemen bertan zeozer aurreratu bazeinke, EibarOrg-ra igotzia nere kontu!

eskerrik asko

zure ondorixuak ezagutzeko zain! ;)

a.

Ane Urkiola<aneurki...@gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2016(e)ko