Aurreko astian pasau nintzan bertatik eta ez neban ikusi, ba!

A8a bera osorik da arriskutsua, eta egixa da zaratia itzela dala.

Antza danez, arbolak landatzia izan leike soluziñuetako bat. Airia
garbitziaz gain, zaratia be xurgatu egitten ei dabe, eta ingurua babestu

leire n

Oier Araolaza<o...@dantzan.com> igorleak hau idatzi zuen (2016(e)ko
martxoak 14 15:04):