Nik bi gitxiago. Pare bat aste barru 81 urte.

13/04/2016 18:40(e)an, Oier Gorosabel Larrañaga igorleak idatzi zuen:
Jonek:
beraz ni naiz 83 urterekin kimurik gazteena.
Serafiñekin lehia estuan izango da! Ez dakitt harek zenbat dittuan, baiña hortxe-hortxe ibilliko zarie bixok, ezta?

Zu agurtzeko aprobetxaukot Jon: Oier Gorosabel naiz, Lekeittioko diasporatik. Nere gurasuak Armando zana ("Tomas Amuategi" enpresakua) eta Adela, igual ezagutukozuz, zu baiño urte pare bat zaharraguak.

Bide batez, ezagutzen dozu "Kalamuako Parlamentua", oin dala urte batzu etara genduan jokua? Pregunta baten zeu agertzen zaralako, diñot :-)
http://eibar.org/materixala/kalamuako-parlamentua