nik uste 2 eredu entzutzen dirala eibarren:

eskerrÍkasko
eskerrik-Ásko

3. bat be egon leike? (inguruko herrixetan bai, behintzat):

eskÉrrik-askÓ

Ahotsak-en eta "Eibartarren Ahotan"-en egongo dira entzungai, baina
topau egin bihar...

Horrekin jarraittuta; egÚnon ala egunÓn?

a.

leire narbaiza arizmendi<txarg...@gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2016(e)ko maiatzak 24 09:47):