Hla da, Eneko. Epaitegiak atzera botatakoa dz da oraingo planeamendua.
Urbanizatu ezineko lursailak urbanizatzen ziren lehengo proiektuan. Hasiera
batean 1.000 etxebizitzatik gora egiteko asmoa zegoen.

Etxe berrietako batzuetara egun zutik baina ordenaziotik kanpo dauden etxeetako
familiak doaz.

Enviado desde mi iPhone