Mila esker, Enekoz, oso baliagarrixak!

From: Eneko Astigarraga
Sent: Tuesday, July 5, 2016 6:24 PM
To: Eibartarrak zerrenda
Subject: Re: [eibar] erreka Ego-gain kalean

zatiren bat 1960-1961 urtean
Ikus:

http://2.bp.blogspot.com/-t3Nnm3iPyjY/UZvzZSF6qJI/AAAAAAAAEVo/A2KWHYzOfq0/s1600/SJ0631_plazaola+1960.JPG

edo.
http://1.bp.blogspot.com/-mEEzpLKxI9o/UcjBDEzEVSI/AAAAAAAAEfI/x1tz3ibHYJo/s1600/SJ0693_plazaola+1961.JPG

Baina urteak beranduago gogoratzen dut nik O'Donell kalea (gaur Ego-Gain)
bukatu egiten zela, bukaeran  pretil bat zegoela eta handik erreka ikuste
genuela gaur egun Hotel Arrate dagoen inguruan:
Ikus 1968an Hotela egiten dagoela aipatzen dudan pretil hori:
http://1.bp.blogspot.com/-mxNoqvxaPb4/UsnhJhNgjHI/AAAAAAAAFwk/K9ahcf3oFYo/s1600/SJ0963_plazaola+1968.JPG

Hotela ia bukatuta zegoenean, erori egin zen 1968 urtean

Beraz, Hotela egiterakoan edo hortxe bueltan..., 1971 urtean, estaliko zen kale
osoa Alfaraino?

Ikus 1971ko argazki hau, hemen erreka estalita dago jada, eta kalea Alfaraino
doala ikusten da, eskuman oraindik Ocamica-neko taillar zaharrak sumatzen dira:
http://1.bp.blogspot.com/-Ex3gBrMCrus/U6NRZvLnXqI/AAAAAAAAGs0/nA4rlZWGNd4/s1600/SJ1182_plazaola+1971.JPG

eneko

  Arratsaldeon, aspaldiko danok,

  Oier G.k kriston lan politta egin dau blogean BirjiƱape kalearen gorabehera
historikoekin, denboraz eta poliki irakurtzekoa da, ondo fijatzen detaile
danetan.

  Ni oraintxe nabil Ego-gain kale inguruko pleito batekin, eta bururatu jata
ondo etorriko lajatakela jakitea Ego-gain inguru horretan erreka noiz estali
zen, eta hortaz kalea noiz sortu zen.

  Baten batek badaki noiz tapatu zuten Ego-gainen erreka, Arrate hotelaren
altura horretan?

  Non topatu daiteken horren informaziorik?

  Eta erretraturen bat aportatu ahal badau, ba orduan fenomeno.

  Eskerrik asko aurrez.

  mx
  Elna

Eneko Astigarraga