Dirutzia emon detse, gaiñera!

Lehenengo euskeraz emon eben. Jarri nintzan ikusten eta miñutua be ez neban
aguantau! Terriblia zan lokuziñua!

Orduan twitterren ibili zan komentarixua. Egillia ez da filologua eta
esango neuke hiztorialarixa be ez. Egurra emon jakon.

Eta Zaloa, zuk diñozun moduan, lotsagarrixa danon diruakin holako zeozer
aireratzia! GAldetu zentsen MAite Iturberi, eta esan zeban teori guztieri
lekua egittiagaittik zala!  😱
Toma!

leire

Serafin Basauri<seraf...@eibar.org> igorleak hau idatzi zuen (2016(e)ko