Oier Gorosabel Larrañaga<txikill...@eibar.org> igorleak hau idatzi zuen
(2016(e)ko uztailak 11 16:43):
> 11/07/2016 12:00(e)an, eibartarrak-requ...@postaria.com igorleak idatzi
> zuen:

> Ez gizona! Baiña Mekolan eta Itzion behintzat ez zuan joko "izarra"
> precisamente, eta ni hortik gitxittan urtetzen nintzanez...
>
> Hi 1969kua haiz, ni 1972kua ;-)
>
> Dana dala "zuek" diñuanian, zeintzutaz habil, familixakuetaz? Izan be,
> zuenian euskal "esentziak" gordetzeko zaliak izan zariela uste juat, eta
> igual joko fosillak jokatzen ibilli zarie enterau barik :-P.
> Kalian jokatzen
> zan joko hori? Populatxuak, esan gura dot.

Itzion, gizoná!
1976 inguruan, oker ez banago.

Orduan oindiokan bizirik zeren tortolosak, eta txutxurrutxuka ibiltzia (
http://eibarko-euskara.com/node/12401?ikuspegi=lerroka),...
Eta baitta parraparrian (http://eibarko-euskara.com/node/11535), eta
potxoloka (http://eibarko-euskara.com/node/6156?ikuspegi=lerroka), eta
txingorgañian,...

Gero demokrazia etorri zan, eta akabo gauza on guztiak.

a.