Bai, Koskor aurrekoa ere kendu dute. Ni ere poltsa-bete tapoirekin ibili
nintzen kalean, batera eta bestera, non bota asmatu ezinda, eta azkenean,
etsita, ontzienera, horira bota nituen. Ez dakit zer gertatu den horrekin,
baina zerbait bereizten hasten zarenean gero oso zaila gertatzen da
"atzera" egitea.

Oier.

2016 aza. 8 17:35 erabiltzaileak hau idatzi du ("leire narbaiza arizmendi" <
txarg...@gmail.com>):