Ziurrenez posta zerrenda honetan egongo denez Gure Esku Dagoren Eibarko
marka daraman jendea, aprobetxatzen dut gai hau komentatzeko.

Eibarko Gure Esku Dago-ren lagun egiteko eskaera jaso dut Facebooketik. Ez
dut onartuko. Nik jarraitu nahi ditut GED-ren gorabeherak, baina ez dut
nire Facebooka ezagutzen ez dudan jendearen eskutan utzi nahi. Gauza hauek
egiteko beste modu batzuk badaude:

https://sustatu.eus/garaolaza/1295624852

Pentsatzen dut norbaitek bideratuko diola mezua dagokionari. Eskerrik asko
egiten ari zareten lanagatik

Gari