Udaletxe parean 13:00etan, mastilean.

Udaletxean ez dira jartzen banderak. Ez Errepublika espainolarena, ez
hau. Eibar KEarena da azken urteotan, nik dakidala, balkoian jarritako
bakarra.

Balkoian egunero daude Eibarkoa, IkurriƱa eta espainola.
josu

leire narbaiza arizmendi<txarg...@gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2017(e)ko ekaina 28 10:53):