Bai noski. Eta "haragia" munduko beste puntatik ekartzen dute, eta umeengan
jateko ohitura osasuntsuak ez dituzte sortzen eta arbuiatzeko beste 20
arrazoi bururatzen jataz.

Esan nahi nebana da, toki jakin bateko legediari moldatu daitezkela.
Usurbilgo udalak lortu zuen itxuran.

Gari

leire narbaiza arizmendi<txarg...@gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2018(e)ko urtarrilaren 7(a) 14:00):