Hemen dator berriz ere asteburua, eta pasa den asteburuan pelikula
ikusterik izan ez nuenez, berriz kaparrada ematera nator.

Gainera asteburu honetan EUSKARA HUTSEZKO emanaldi bat programatu dute:
*- *10ean , 19:45ean  euskarazko jatorrizko bertsioa gaztelaniara
azpitituluekin.*- *10ean,  22:30ean  euskaraz.*- *11n,  20:00etan
euskarazko jatorrizko bertsioa gaztelaniara azpitituluekin.*- *12an,
20:30ean  gazteleraz.

Ez galdu aukera!

leire narbaiza arizmendi<txarg...@gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2018(e)ko martxoaren 2(a) 12:36):