Eibartarrak posta zerrendako lehen mezua:
" Gauza bat aurkitu dut Interneten: posta- zerrendak doan sortzeko makina!
probatzeko Eibartarrak zerrenda sortu dut eta apuntatu zaituztet por el
morrazo. Harpidedunak gara: Luistxo, Oier, Garikoitz eta Maialen Araolaza,
Eneko Agirre, Juanan Armentia eta Juanito Etxenike (hau Irungo kolega bat
da). Printzipioz proba bat da hau. "

Halaxe kopiatu zeban behintzat Luistxok Sustatun
https://sustatu.eus/1208359242
(52 karaktere pasata tuit bakarrian sartzeko!)

Beste post honekin be egin dot topo https://sustatu.eus/1050494040 eta
irribarre txiki bat atara desta hau leidu dotenian: "1999ko udaberrixan,
ondo akordatzen naiz, Imanoltxu Trebiño sartu zan zerrendara autopistian
peajian alde eitten, elefantia katxarrerixan moduan.) Harek bizittu zeban
zerrendia".

Kurisidadez, nere lehen mezua bilatu dot... oin dala 13 urtekua...
batxillerrian neuan. Ai ama!

josu

OH: Ane, antolatu! (ni afarixa egitteko prest)

Ane Urkiola<aneurki...@gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2018(e)ko
apirilaren 17(a) 13:01):