On Thu, 12 Jul 2018, 22:28 Josu Mendicute, <josumendic...@gmail.com> wrote:

> Eibarko pintxopotean, eztabaida: Eibarren mejilloiei “mojojoiak” deitzen
> omen jakez. Sekula halakorik entzun barik. Inork argittuko?

bada, eibartarrak zerrendan erabili izan da! :-)
https://postaria.com/pipermail/eibartarrak/2007-October/011991.html

eta Egoibarrak jasotzen duen Gure-Bastarra soziedadeko errezeta honetan
bebai:
https://egoibarra.eus/eu/eibar/gastronomia/eibarko-errezetak/marisko-kremia

nere nahastean erabiltzen dut, baina suposatzen erderazko "mojojón"
erabiltzen dudalako ere bai.
Ez zait arraroa egiten, esango nuke Santurtzin, Bilbon, ... Bizkaian sarri
erabiltzen direla.
http://diccionario.bilbao.im/i/mojojon

Eneko