Ipuruako berriemaile fin honek beste albiste bat dauka zuentzat.

Ipuruako jubiletxean belaunaldien arteko antzerki talde bat antolatzen ari
dira. Oker ez banago lehen aipatutako Nerea Mendikute ere tartean dabil.
Hemen albistea:

___________________________
Ipuruako Jubiatu etxetik Antzerki Tailler bat antolatuko da aitxitxa amama
eta umien artean espazio aberats eta polita bultzatzeko asmuakin. Bi talde
sortu dira. Asteartean eta ostiraletan 17.00etatik 18.00 etara. Talde
bakoitzeko 13 ikasle maximo. Irakalslea Andrea Covadonga izango da. Kuota
30 euro hilian eta anai arrebak edo aiton-amonak hilobekin 50 euro.

Oso ideia ederra iruditzen zait adinduak eta umeak nahaste hau, aparteko
konpartimentuak sortu beharrean. Untzagako ume futbolari eta jubilatuen
arteko gatazkekin pena hartzen dut, ez dut ulertzen nola ez dagoen
horretarako konponbide bat, bi parteei onura ekarriko diena. Egia esan uste
dut jubilatuek pribilegioak dituztela eta hori ez dela ondo kudeatzen,
baina bueno, hau beste kontu bat da. Hurrengorako.

Gari